Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Dominik Duka – odpověď diskutérům.

Především chci poděkovat za zájem i za reakci na článek blogu. Protože jsem byl v několika případech vyzván k odpovědi, tzn. k diskuzi, dovolím si v krátkosti na některé příspěvky zareagovat.

Pro paní Alžebětu Kohoutovou: Děkuji za radu a výzvu k cestování. Vzhledem k mému stáří a zdravotnímu stavu nemohu Vaši výzvu k cestování ač bych rád, akceptovat, ale mohu Vás ujistit, že nějakou tu cizí zemi (asi 15) jsem procestoval. To ovšem není vůbec rozhodující, protože každý je schopen vidět a hodnotit realitu té které země zcela subjektivně, resp. tak, že vidí co chce a naopak nevidí, co nechce. Pokud to však vidíte jinak než já, asi se ve vidění světa, ale hlavně naší ČR neshodneme. Pro pana Pavla Götze: Ptáte se mě, resp. chcete vědět, jak se mám já. Tak především vězte, že kdybych neměl důvody o tom psát, tak bych to nepsal. Jinými slovy – jsem 15 let v důchodu, manželka (mladší než já – vpřed důchodovém věku) 3 roky bez práce, syn 27 let s maturitou rovněž 4 roky bez práce (nepočítám krátkodobé brigády, výpomoc atd.), takže pane Götzi, jak se asi mohu mít? Nemít úspory z prodeje manželčina bytu, jsme dnes asi pod mostem. Stačí Vám to k představě, jak se já asi mám? Pro pana Roberta Horáčka: Nepotřebujete brýle? Napsal jsem totiž zcela jasně, že „rovněž nejsem ekonom“, ale zřejmě jste to přehlédnul, nebo špatně čtete. Pro pana Ladislava Jílka: Mám tomu rozumět, že nacházíme-li se na 92 místě v bohatosti států ve stupnici 0-100, že patříme mezi oněch 8 % nejbohatších zemí světa? Z čeho jste to tedy „cucal“ Vy, když tvrdíte, že to psali odborníci na ekonomii? Patří mezi ně i Kalousek? Pro pana Bedřicha Tótha: Vážený pane, Vaše konstatování o bídě…žebrajících děckách, ženy a jejich fotřínky s kalašnikovem na zádech… NO COMENT. Jen tak mimoděk, byl jste v USA? Zrcadlo demokracie, nejbohatšího státu, země milionářů, miliardářů atd. a … nejzadluženějšího státu na zeměkouli. A co těch 50 milionů lidí žijících v chatrčích, karavanech, slotech atd.? Chcete mi vyprávět pohádky? Tak to zkuste, rád si je přečtu! Pro paní Zdenu Kočí: Vážená paní, především co jsem chtěl nebo nechtěl s pana Duky udělat jsem nenapsal já, ale Vy. Pokud si však myslíte, že jsem toho „blbce“ udělal sám ze sebe, děkuji za upřímnost. Sice nevím, v čem neguji jeden názor druhým, ale prosím, Vy to tak asi vidíte. Bude to ale asi tím, že zřejmě nedosahuji kvalit, které máte Vy. Ale znáte to: starého psa novým kouskům …. Pro pana Pavla Kuchtu: Dík za vhodné doplnění a relevantních poznámek. PS: Chtěl bych jen poznamenat, že tady vůbec nejde o to, jak se mám já, Vy nebo někdo další. Všichni se „nějak“ máme. Otázka je, zda by to mohlo, resp. (podle Havla) mělo být lepší. Další věc je, jak je dnes na tom stát, jeho ekonomika, společnost, nezaměstnanost, bezdomovci, sociálně slabí, morálka politiků, korupce, rozkradené miliardy atd ., atd. To vám však zdá se, poněkud uniká, snažíte se odvést pozornost od toho podstatného, když se snažíte srovnávat něco, co je nesouměřitelné s naší realitou. Mj. dobře to napsal pan Kuchta.

Autor: Jiří B a ť a | úterý 3.9.2013 23:11 | karma článku: 13,99 | přečteno: 762x
  • Další články autora

Jiří B a ť a

Některé blbé věci se nám staly, praví Schwarzenberg.

V rozhovoru pro BLESK se K. Schwarzenberg mj. vyjádřil, že koaliční vláda, ve které působil jako ministr zahraničních věcí „ ...svou rozhádaností v koalici a případy korupce si získala horší pověst, než by si zasloužila... to co dělala, nebylo tak blbé, ale ztratila image a respekt.“ Dokonce přiznal, že: „ Dělali jsme chyby, o tom není pochyb. Některé blbé věci se nám staly!“ Škoda, že pan Shwarzeneberg, když už ty „blbé věci“ zmínil, alespoň některé nepojmenoval. Chápu, je toho hodně trapného a na dlouho, takže raději taktně pomlčel a jen konstatoval. Trapné už je i to, že to musí takto komentovat.

19.9.2013 v 14:03 | Karma: 44,68 | Přečteno: 9062x | Diskuse| Ostatní

Jiří B a ť a

Třicet pět korun pro důchodce = psovi kost.

Nedávno jsem psal na stejné téma jen s tím rozdílem, že se to ještě jednalo o „ubohých“ 65 korunách coby přidání na důchodech. Dnes to má být, podle nejnovějších informací jen 35,-Kč. Jestliže jsem na částku 65,- Kč reagoval s názorem, že by se taková nízká částka neměla vůbec vyplácet, dnes na to reaguji znovu a mnohem důrazněji. Při vědomí, že ekonomika a celková situace v ČR mi připadá jako hostinec „U snědeného krámu“, pak částka 35 korun mi připadá jako ohryzaná kost psovi. Jinými slovy, jsem proti tomu, aby takto nízká dávka byla vůbec reálně vyplacena. Jako důvod zopakuji obsah mého předchozího článku, ve kterém uvádím abstraktivnost výplaty tehdy ještě původních 65 korun, což pro novou situaci platí dvojnásob. Tedy:

16.9.2013 v 23:00 | Karma: 16,36 | Přečteno: 809x | Diskuse| Ostatní

Jiří B a ť a

„Šláfenbergovo“ pozdní odpoledne.

„ Někdo se mi nedávno zeptal, z čeho mám největší strach. Zda z dnešní pololegitimní vlády, z prezidenta, nebo z vlivu nějaké mocnosti. Z toho všeho strach nemám. Obávám se, že se zase rychle a ohebně přizpůsobujeme nové moci. Mám v této souvislosti na mysli určitou českou s prominutím „předposranost“ a té je potřeba se postavit. My jsme se zaměřili na dlouhodobé směřování této země. Česká republika musí existovat jako stát, který hájí svobodu a právo lidí!“

15.9.2013 v 17:54 | Karma: 28,44 | Přečteno: 1382x | Diskuse| Ostatní

Jiří B a ť a

Exministerský nevzdělanec,versus „problematický“ náměstek.

Neznám nezávislého novináře Jozefa Bartoška, ale to neznamená, že bych jeho sdělení neměl respektovat. Tady totiž nejde jen o pouhé respektování, ale vzhledem k tomu, že uvádí, resp. potvrzuje některé již dávno známé fakta, beru jeho sdělení jako relevantní. K tomu také navazuje moje poznámka.

13.9.2013 v 15:57 | Karma: 26,30 | Přečteno: 1190x | Diskuse| Ostatní

Jiří B a ť a

Jak to vidí jeden z těch horních desetitisíců – co k tomu dodat?

Záměrně nebudu jmenovat a nechám čtenáře trochu hádat, kdo vyřknul následující věty: „ Psaním a moderováním vydělám asi sto tisíc měsíčně. Mám poměrně vysokou daňovou zátěž. Nikdy jsem si nestěžoval, ale vím, že ty idioti přijdou a budou škrtit malé a střední podnikatele, živnostníky jako já.“ Tak co, už jste na to přišli? Nebudu vás trápit, řekl je „protekční spratek“ Pavel Novotný. O Pavlu Novotném je však méně známo, že je „zarytým“ členem ODS. V té souvislosti si dovolím několik poznámek k jeho slovnímu „perlení“ o politice a situaci ve společnosti:

4.9.2013 v 22:36 | Karma: 20,31 | Přečteno: 1692x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Spousta obětí střelby mohla být zachráněna, řekla matka Rakušanovi

25. dubna 2024  16:02,  aktualizováno  18:09

Na jednání výboru pro bezpečnost Sněmovny kvůli snaze opozičního ANO zřídit vyšetřovací komisi k...

Digitální stavební řízení od července bude, slíbil Bartoš. Provoz přirovnal k D1

25. dubna 2024

Ministr pro místní rozvoj Ivan Bartoš ve čtvrtek prohlásil, že digitální stavební řízení bude...

Deník Metro rozšiřuje regionální zpravodajství a zvyšuje náklad

25. dubna 2024

Deník Metro z portfolia mediální skupiny MAFRA posiluje přítomnost v regionech a zároveň zvyšuje...

Podvody přesáhly pět milionů, žalobce viní pojišťováka i jeho otce lékaře

25. dubna 2024  16:23

Z pojistných podvodů s celkovou škodou přesahující pět milionů korun obžaloval krajský státní...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 117
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1565x
Důchodce, snažící se udělat pro rodinu sc je v jeho silách a možnostech,ale zabývající se také stavem společnosti se snahou podpořit síly o zkvalitnění života občanů v ČR.

Seznam rubrik